XK-4
Nowy HAMMOND XK-4 łączy tradycję z najnowszą technologią, dając możliwość poczucia legendarnego brzmienia każdemu muzykowi, w kompaktowej i przystępnej cenie.
XK-4 jest wyposażony w nowy moduł brzmieniowy "Modelled Tone Wheel 2 (MTW2)", który dokładnie odtwarza 91 kół tonowych stanowiących rdzeń wszystkich klasycznych organów Hammond. Nowa technologia pozwala na eksponowanie niedoskonałości, które nadają charakteru analogowym Hammondom, takich jak fluktuacje tonu spowodowane luzem koła tonowego i fluktuacje głośności spowodowane decentrowaniem. Możliwość dostosowywania brzmienia nigdy nie była większa!
XK-4 posiada WSZYSTKIE niezbędne elementy Hammond:
Chorus/Vibrato oraz Touch Response Percussion
XK-4 zawiera autorskie funkcje Hammond: „Chorus/Vibrato” oraz „Touch-Response Percussion”, z możliwością wyboru między trzema generacjami wirtualnego skanera Chorus/Vibrato; a także charakterystykę Percussion. Możesz również zastosować autentyczne vibrato do modeli organów tranzystorowych oraz autentyczne tremolo do modeli organów piszczałkowych.
Digital Leslie™
Digital Leslie™ XK-4 jest wyposażony w osiem oddzielnych modeli głośników Leslie, takich jak 122, 145 i 147, z różnymi wariantami każdego z nich. Możesz zaprogramować m.in. głośność, prędkości obrotów „szybkie i wolne”, oraz pozycję mikrofonu dla każdego elementu górnego i dolnego obrotowego głośnika.
Kultowy design marki
Hammond XK-4 czerpie inspirację z bogatej tradycji projektowania organów Hammond. Wykorzystując prawdziwe drewno bukowe do wykonania bocznych paneli, instrument nawiązuje do znakomitej historii produktów Hammond. Ten detal dodaje autentyczności i elegancji urządzeniu, podkreślając jego wyjątkową jakość.
Overdrive i Efekty
Cztery różne profile overdrive: Tube, Solid, Clip, EP amp
Multi effects 1: Tremolo, Wah, Ring Modulator, Compressor
Multi effects efekty 2: Phaser, Flanger, Chorus, Delay, Auto Pan
Połączenia
XK-4 oferuje szeroki wachlarz gniazd wyjściowych. LINE OUT, ROTARY OUT oraz ORGAN PEDAL OUT, pozwolą na łatwe podłączanie do zewnętrznych wzmacniaczy lub nagłośnienia. Dodatkowo, gniazdo HEADPHONE umożliwia ciche korzystanie z instrumentu. Gniazdo AUX IN, wyposażone w oddzielną kontrolę głośności, pozwala na podłączenie zewnętrznych źródeł dźwięku, takich jak odtwarzacze muzyczne, automaty perkusyjne lub urządzenia mobilne, jak smartfony czy tablety.
Gniazdo Leslie 11 pin
Do połączenia z głośnikiem Leslie można użyć dedykowanego 11-pinowego przewodu LC11-7M (sprzedawanego osobno). Takie połączenie automatycznie usuwa brzmienia Drawbar i Transistor z gniazd Line Out oraz wyłącza wbudowany cyfrowy Leslie. Po takim połączeniu, przełącznik "bypass" przywraca głosy do gniazd Line Out bez stosowania cyfrowego Leslie. Głosy organów piszczałkowych są nadal wyłącznie na wyjściu gniazd Line Out.
Porty USB A/B
Konfiguracje, patche, niestandardowe koła tonowe itp. mogą być zapisywane na pamięci USB lub komputerach PC/Mac. MIDI może być również bezpośrednio podłączony do komputera PC/Mac za pomocą pojedynczego kabla USB.
Połączenie zasilania AC i wybór napięcia
Do połączenia zasilania używany jest standardowy kabel AC (IEC C14). Automatycznie dostosowuje się do napięcia zasilania w danym kraju.
Klawiatura
- typ Waterfall
- 61 klawiszy
- półważona
Specyfikacja:
Silnik dźwięku | [Sekcja organowa] MTW2 (Modelled Tone Wheel 2), Współczesna polifonia: 61 (Tone Wheel Organ) [Sekcja fortepianu/ensemble]: Silnik dźwięku oparty na próbkowaniu, Polifonia: 128 [Sekcja syntezatora mono]: Syntezator modelujący analogowy, Monofoniczny. |
Klawiatura | 61 klawiszy, z czułością na siłę nacisku, półważona, z kwadratowym przodem (styl „Waterfall”) |
Sekcja organów | [Części]: 3 (Upper, Lower, Pedal) [Drawbary]: 1 zestaw 9 szt [Typ organu]: Klawiatura manualna: 5 (TW, Vx, Farf, Ace, Pipe) Klawiatura nożna: 3 (Normalna, Wyciszona, Pipe) [Percussion]: Przyciski: On, Volume Soft, Decay Fast, Third Harmonic |
Efekty | [Patch]: Wibrato i Chorus, Multi Efekt 1, Overdrive, Multi Efekt 2, Matching Transformer, Leslie, Equalizer, Reverb [Master]: Master Equalizer |
Mapa klawiszy | [Strefa wewnętrzna]: Transpozycja, Oktawa, Split, Pedal To Lower, Pedal Sustain [Strefy zewnętrzne]: 3 strefy (przypisane do każdej klawiatury) |
Kontrolery | Koło Pitch Bend, Koło modulacji, Leslie (Bypass, Stop, Fast) |
Pamięć presetów | [Ulubione]: 10 banków x 10 numerów (patchy), 10 numerów (stron) [Patch]: Fabryczne: 100, Użytkownika: 100, Manualne [Custom Tone Wheel]: Fabryczne: 4, Użytkownika: 4 [Custom Pedal Registration]: Fabryczne: 4, Użytkownika: 4 [Custom Pipe]: Fabryczne: 4, Użytkownika: 4 [Custom Cabinet]: Fabryczne: 8, Użytkownika: 8 |
Przechowywanie | Pamięć USB |
Wyświetlacz | 320 x 240 pikseli |
Połączenia | [MIDI]: IN, OUT [USB]: Do Hosta [Audio]: Wyjście liniowe L, R, Wyjście słuchawkowe Rotary Out, Wyjście pedału EXP, Wejście Aux (z regulacją głośności) [Leslie]: 11-pin, kompatybilny z 1 lub 3 kanałami [Inne]: Przełącznik Leslie, Przełącznik nożny, Pedał tłumienia, Pedał ekspresji |
Zużycie energii | 15W |
Wymiary | 100,4 cm (Szer) x 32,2 cm (Gł) x 10,9 cm (Wys) |
Waga | 9,4 kg |
Akcesoria
- EXP-20: Pedał ekspresji
- EXP-50J: Pedał ekspresji
- FS-H9: Footswitch
- LC11-7M: Przewód LESLIE™ 11-pin
- XPK-130G: 13-klawiszy pedał MIDI
- XPK-200G: 20-klawiszy pedał MIDI
- XPK-200GL: 20-klawiszy pedał MIDI z długimi drewnianymi klawiszami
- Wzmacniany pokrowiec transportowy z kieszenią
- Pokrywa przeciwkurzowa